4 Kasım 2009 Çarşamba

iyi ki doğdum, ne güzel bir kadın oldum

hava berbat, pis bi yağmur dövüyo camları. havanın bu kadar kötü olduğu başka bir doğumgünümü hatırlamıyorum. başlığa bakıp da aman ne güzel şeyler yazmıştır bu diye düşündünüz, yanıldınız, kasvetliyim, karadeniz gibi aynı. oysa ben akdeniz gibi günlük güneşlik olmak istemiştim bugün.

aslında bu özel günlere fazla anlam yüklemek saçma. ertesi gün herşey aynı oluyo ya hani. eeee diyesi geliyo insanın. o yüzden dün, bugün, yarın... yok birbirinden farkı.

zaman da ne çabuk geçiyo, yaşlanıyoruz, şöyle böyle vs vs edebiyatı yapmıycam.

çünkü ben yaş(lanm)ıyorum!

3 yorum:

s1 dedi ki...

nothing changes on new year's day kasweti sezinliyorum --ki aynı kaswettir bana da her dooom günümde yılbaşında vs eşlik eden...
Not: gecikmeli de olsa : iyiki doğdun elifcanım! sevgiler :)

LA78'ers dedi ki...

bi 30 yaş bunalımı sezinliyorum.. ama geçiyo bi gün sonra en fazla iki.. bak bana geçen sene 31 den aldığım günleri bu sene geri verdim yine 30um ;). yersem... :P

Elif Ardıç dedi ki...

yok yaw ne bunalıcam. içinde bulunduğum durumdan daha fazla beni bunaltacak başka bir durum tanımıyorum bu aralar : (