6 Ağustos 2009 Perşembe

rüya tabircisi

bugünlerde çok sık olarak aynı şeyi yaşıyorum: rüyalarımda ölüyorum! evet evet aynen öyle, değişik şekillerde.. camdan düşerek, yılan sokması sonucu, hatta en son dün gece rüyamda arabayla giderken ters yöne girmişim, koca bir yolcu otobüsü beni dümdüz edip geçti.

tam o anda aklımdan hep aynı şey geçiyo: yaşayamadıklarım. ölüm korkusu, yüreğin ağıza gelmesi durumu, üzüntü falan hissetmedim hiç. dün gece rüyamda otobüs üzerime gelirken, gerçek zamanda saniyelerle ölçülecek ama rüya aleminde ne kadar sürdüğünü bilmediğim bir zaman dilimi içerisinde, gerçekleşmesini beklediğim ama olmayan şeyleri düşünüp kendi kendime tüh ulan dediğimi hatırlıyorum sadece. demek ki insan ölmekten korkmuyor, ölünce yaşayamayacağı şeyleri kaybedeceği için korkuyor. bi de "onsuz" kalmak var tabii, ya da onun "sensiz" kalması.. insan böyle bir durumda kafayı yemez mi? arkasından gitmek istemez mi? offf neler diyorum ben yaa..

bilinçaltım bana bişey anlatmak istiyo heralde, değerini bil, keyfini çıkar falan mı diyo? rüyaların tersi çıkar argümanından yola çıkarak bu konuya fazla kafamızı yormayalım yoksa ben şimdi "rüyalarımızı keşke kaydedebilsek" felan gibi derin bir muhabbete giricem kendi kendime, gelip beni çıkarmak zorunda kalıcaksınız :)

1 yorum:

LA78'ers dedi ki...

heee iyidir iyidir..
ömrüne ömür katmışsın..

sen yinede bi liste yap ama her zaman bi liste olması gerekir bence..

bu arada aylık dergi alır gibi ayda bir mi okuyoruz blogu..