28 Aralık 2009 Pazartesi

yılbaşı geliyoooor

bol bol yılbaşı hazırlığı yapılan, sadece kendimle ilgilendiğim sakin bir haftasonundan sonra umutlu bir pazartesiye başladım.

bol bol düşünüp taşınıp, yanlış neydi doğru neydi eksik neydi bir güzel belirleyip 2010 haritası çıkardım kendime. klasiktir, yılbaşında, doğumgününde, yaza girerken, kışa girerken insanlar birtakım kurallar koyarlar ya kendilerine; ve birçoğunu yapmazlar : ) olsun, hepsini yapmayacağımı ve bu kurallara sadık kalmayacağımı bilsem de, yeniyılda yeni kurallar falan tadında bişeyler belirlemek istedim.

1. en az haftada 4 gün spora gidilecek.
2. alkol tüketimi haftanın bir gününe sıkıştırılacak.
3. gerçek bir hobi edinilip ısrarla devam edilecek. seramik diyorum ben, zamanında yapmıştım, içinde ıslak toprak kokusu olan herşeyden keyif alabilirim : )
4. gereksiz masraflar minimize edilecek. var olan ve ihtiyacımı karşılayan bir eşyadan bir tane daha edinilmeyecek.
5. daha çok seyahat edilecek, arkadaş varsa arkadaşla, yoksa yalnız, ama mutlaka yeni yerler görülecek, gezilecek.

özetle, daha az düşünülüp, daha çok yaşanacak : ) veee perşembe günü tatile gidilecek, pazar dönülecek ve çoook eğlenilecek.

herşeyi geride bırakmak için son haftaya girdik, duyrulur...



Hiç yorum yok: