28 Haziran 2010 Pazartesi

murphy'ye açık mektup

sevgili murphy,

pazartesileri sevmediğimi bilirsin. üstelik geçirdiğim bu haftasonundan sonraki pazartesiden nefret etmeye daha cumartesi gününden karar vermiştim.

sabah işe geç kalmakla başlayan terslikler silsilesi, yolun kaza dolayısıyla kapanması ve benim rutin pazartesi toplantısına yetişememem şeklinde devam etti. toplantıdan sonra, bugün baskıya vermemiz gereken DT broşürünün son hazırlıkları için çalışırken elektriklerin kesilmesi de neyin nesi? üstelik bu kesintiyle beraber bilgisayarım hasar gördü, "elektrik kesilse de bana bişey olmaz" dediğim kaydedilmemiş belgelerimi kaybettim. duuur daha bitmedi. elektrik arızayı aradık, bir de ne öğrenelim: akşam 4'e kadar bakım onarım çalışmaları dolayısıyla elektrik verilemeyeceğini söylediler. sayende, bilgisayarlarımızı toplayıp DT'ye geldik çalışmaya, inanabiliyor musun. bugün akşam olmazzz, olsa da sabahı görürüz biz burda kesin.

sana bu satırları, müşterinin toplantı odasından yazıyorum, iş yetiştirmeye çalışıyoruz.

artık terslik yapmayı bıraksan da şu kardeşine bi güzellik yapsan diyorum, buna çok ihtiyacım var.

gözlerinden öperim

elif

ps. hayat beni neden yoruyosun?

Hiç yorum yok: