1 Temmuz 2010 Perşembe

1 temmuz

eskiden 1 temmuz'da biz evimizden çoook uzaklarda olurduk. başka bir dünyaya giderdik sanki. ben zannederdim ki herkes bizim gibi terkeder evini 3 aylığına, herkes böyle denizin kumun içinde aylak bir yaz geçirir bizim gibi. çocuktum ve dünya benimkinden ibaretti sadece...

deniz bayramı bugün. deniz olmasa da hergün bayramdı bize aslında o zamanlar. çocuktum ve aşk yoktu hayatımda. o zamanlar adım "saf"tı, şimdi "deli", ikisi de aynı şey, kalbimse buz gibi...

insanlar biyerlerde aylak bir yaz geçiriyor, ben burdayım ama zaman başka biyerde başka bi şekilde akıp gidiyor. hala her akşam yağmur yağıyor, yağmura hüzünlenip ağlıyorum, penceremden ankarayı gözlerimle seviyorum.

çocuktum ve aşk yoktu hayatımda, ben aynı bendim, "hayıırr" dedim mi herşey biterdi... nasıl oldu da bu kadar örselendim : (

bana yalanlar söylese yetinecektim
ama yalan söyledi...
ö.a.

Hiç yorum yok: