30 Aralık 2010 Perşembe

2010'un son yazısı


aslında ben bu 2010 rakamını çok sevmiştim yaa. çift sayıydı bikere. ayrıca 20, 10'a bölünüyodu. 2 tane sıfır vardı sonra içinde. rahat hissediyodum yaa. ama 2011 öyle mi ya... cık cık cık. hem 11 asal sayı*, hiç sevmem.

efendiiim, her ne kadar bu triplere girmiycem dediysem de böyle tatlı bir değişim hissi var içimde şimdi. hani madem illa giricez biz bu 2011'e, e o zaman bi tazelenmişliktir bi enerjidir bi güzel hislerdir gelsin bari bu tarafa doğru : )

öyle, yok efendim yeni yıl kararları, vay şöyle yapıcam böyle edicem, az yiycem, çok spor yapıcam, para biriktiricem, dünyanın anasını satıcam falan gibi istek parça listeleri yapmıyoruz. neden? hayat bize herşeyin eninde sonunda olması gerektiği gibi olduğunu gösterdi çünkü. bundan sonra napıyoruz? günümüzü olabildiğince doyasıya yaşıyoruz, bırakıyoruz suyu yolunu bulsun diye... pozitif enerjiyi elden bırakmıyoruz.

sizi seviyorum.

* asal sayı: sadece 1'e ve kendine bölünebilen sayı. mesela 21 asal değil, 3'e, 7'ye, 21'e felan bölünebiliyo çünkü : )

Hiç yorum yok: