4 Mayıs 2009 Pazartesi

yiNE yENi yENidEN

selam,

"kendi alanım"da ilk yazım. bu blog işine neden daha önce girişmemişim, kızdım kendime. eskiden de günlük tutmayı çok severdim. ama ben bi de şeyi çok severim, eskilere kızınca herşeyi yakmayı : ) o yüzden saklanmış bitane bile kağıt parçam yok eskiye dair. en son temizliği 1-2 ay kadar önce yapmış olmalıyım. pişman değilim..

hayatımda yeni bir dönem başladı :( bilenler biliyo... o yüzden kendimle kalmak istiyorum bir süre. bu blog işine de bu yüzden giriştim. bir sebebi daha var, onu da bilen biliyo :)

çok çalışıyorum bu aralar. en iyisi bu galiba. başka bişey düşünmeye fırsatım kalmasın istiyorum. annemle teyzem istanbul'a gittiler, ayşe'yle yannız kaldık..

haftasonu çocukluk arkadaşımla görüştüm, bayadır ertelenen bi görüşmeydi. ben ne zamandır ne kadar çok şeyi ertelemişim meğer :( kendimi ilk defa yalnız hissettim, çocukluğumu özledim.

bu akşam ırmak çocuğun doğumgünü var(mış). çünkü normalde yarın olması gerekiyor ama bugün olacakmış nedense. akşam da orda olacağız, bişey düşünmemek için bir bahane daha bana..

Hiç yorum yok: